Annuleren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@123huishouding.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
U kunt uw bestelling tot het moment van de uitlevering annuleren. Dit kunt u doen door een melding te maken bij de afdeling klantenservice onder vermelding van uw naam, ordernummer en uw rekeningnummer (voor het geval dat u al een deel van het bedrag heeft aanbetaald). Wij storten het aankoopbedrag dan binnen 2 dagen terug op uw rekening.
Retourneren
Toch niet tevreden over uw bestelling/producten? Of is het defect bij aankomst? Geen enkel probleem, bij ons kunt u uw pakket of enkele producten van uw bestelling retourneren. Dit geldt voor alle aankopen gekocht bij ons via de website.
Wat houdt retour sturen in:
U kunt altijd het product retourneren naar:
WEMO t.a.v. 123huishouding
Volmerstraat 9
1112 AZ Diemen
Bedenktermijn:
De bedenktijd die u bij 123huishouding.nl heeft is 14 dagen na factuurdatum. U kunt binnen deze 14 dagen beslissen het product(en) te retourneren aan ons. Binnen de 14 dagen is een mailtje dat uw pakket eraan komt ook voldoende. Wij weten dan dat u gebruikt maakt van de bedenktermijn. Het enige wat we vragen is deze termijn en de spelregels te hanteren!
Deelvergoeding
U wilt uw product(en) retour sturen, maar heeft deze toch gebruikt. Binnen de bedenktermijn is dat geen probleem. U krijgt een deelvergoeding wanneer er gebruikssporen te zien zijn. De gebruikssporen worden als volgt vergoed:
Status van uw product tegenover de vergoeding/terugbetaling
Compleet in originele staat en verpakking -> 100% vergoeding van het aankoopbedrag
Compleet maar een beschadigde verpakking -> 90% vergoeding van het aankoopbedrag
Incompleet en/of zonder verpakking -> 75% vergoeding van het aankoopbedrag
Beschadigd -> 50% vergoeding van het aankoopbedrag
Vies & gebruikt -> 25% vergoeding van het aankoopbedrag
Sommige producten hebben een 100% waarde vermindering bij retourneren. Ieder ander zal dit ook begrijpen waarom. Onderstaand vindt u een overzicht welke producten dit zijn:
- Producten die om hygiƫnische redenen niet geruild kunnen worden, zoals: oordopjes, headsets en hoofdtelefoons.
Zo compleet mogelijk!
Wij willen u zo snel mogelijk van dienst zijn en uw retourverzoek zo snel mogelijk verwerken. Wanneer u iets retour stuurt naar ons, doe er dan een schrijven bij met duidelijk uw naam, adres, contactgegevens en het ordernummer. En laat ons weten dat u een pakket heeft toegestuurd. Bijvoorbeeld in de doos duidelijk uw naam, adres en contact gegevens. Ook kunt u gebruik maken van het Europese geldende heroepingsformulier. U kunt deze hier downloaden.
Defect bij ontvangst
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neemt u dan alstublieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice; onder vermelding van uw naam en ordernummer. Het defecte product kan dan hersteld of vervangen worden. De kosten voor het retour sturen van het artikel krijgt u van ons vergoed.
Verkeerd geleverd product
Mocht het voorkomen dat u een ander product ontvangt dan dat u heeft besteld, verzoeken wij u vriendelijk, binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw bestelling, contact op te nemen met onze klantenservice, onder vermelding van uw naam en ordernummer.